CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday, November 20, 2011

KELAS FONDANT



Ini bukan saya punya..saya lupa nak snap pic saya punye keseluruhan.. nanti saya masukkan kemudian ye..


Hai seronok nye saya dapat join kelas ni... ini semua gara-gara blogwalking, apapun berbaloi.. hari pertama kami belajar buat cup cake dan kemudian belaJar wat fondant... perg susah tau buat fondant masa nguli  lagi tak larat susah... pstu fondant ni agak sensitif, tangan panas sangat pun susah.... so sekarang dah tahu kan kenapa kek fondant mahal?..so jgn komen lagi ye...hhehehe



Ha..ini baru saya punya..... ada seni tak? huhuhuhu

anak beruang saya..yg tangannya asyik nak patah je... susah masa buat ni...rasa macam nak nangis.... pastu mula-mula tak nampak macam bear tapi macam dog huhuhuhuhu dan akhirnya inilah hasilnya..tak tahulah dah nampak macam bear ke lum.... hihihihihi




Rasanya k.Ija@ Cikgu Ija dan pun citer kat blog dia mengenai kelas kami ni....seronok tau sebab segala persoalan saya tentang fondant telah terjawab....lagi citer disini...

 

0 comments:

Post a Comment