CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, October 5, 2011

ALBUM = HADIAH KAHWIN


ALBUM DIY YG SAYA TERIMA KETIKA PERKAHWINAN SAYA


















Inspirasi daripada hadiah ini saya mendapat idea untuk turut memberi officemate saya hadiah pekahwinan hasil tangan saya sendiri.. Jadi saya telah membuat sendiri album untuk beliau..jom check it out:-

Kulit depan, untuk kasi lembut saya letak span nipis kemudian dibalut dengan kertas kilat warna gold...
kemudian saya gunakan kain felt untuk membuat huruf dan lambang hati itu....




untuk cantik kan lagi saya jahit manik-manik dikeliling felt hai tersebut



bahagian dalam saya indahkan dengan reben...


Tapi, sampai sekarang saya belum berkesempatan memberinya kepada officemate saya tu... hehehe apapun memang cantik dan berbaloi untuk wang kita bila kita DIY nie....

0 comments:

Post a Comment